SPECYFIKACJA

 

ISTOTNYCH  WARUNKÓW  ZAMÓWIENIA

 

 

 

 

 

Zamawiający :  GMINA BEDLNO

                          Bedlno 23 D

                          99 – 311 Bedlno

                         Tel. 024 2821423, fax 024 28281750

                          

 

 

 

Przedmiot zamówienia : polbruk w kolorze grafitu o grubości 8 cm do wyłożenia parkingu przed szkołą.

 

 

 

 

Tryb postępowania : przetarg nieograniczony .

 

 

 

 

                                                                                ZATWIERDZAM

                                                                                        Specyfikację z załącznikami

 

 

                                                                        ................................................

październik  2006 r.

Sprawa nr ...............

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

 

1.      Nazwa i adres zamawiającego

 

1.1Zamawiający : Gmina Bedlno, reprezentowana przez:

    Wójt Gminy Bedlno – Krzysztof Kołach

 

1.2  Adres :

           Bedlno 23 D

           99 – 311 Bedlno

Tel 024 2821423   , faks 024 282175

 

2        Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie udzielenie zamówienia publicznego wprowadzone jest  w trybie przetargu nieograniczonego. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego : art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

2.1 Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z dnia 9 lutego 1994 roku. Nr 19 , poz. 177 z póź. zm ).

2.2 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku  w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form ,               w jakich te dokumenty mogą być składane   ( Dz. U. Nr 86, poz. 605 )

2.3 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 maja 2006 roku  w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych    ( Dz. U. Nr 87, poz. 610 ).

 

3        Opis przedmiotu zamówienia :

Zakup kostki brukowej polbruk na parking przyszkolny.

3.2  Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV   288

 

4        Zamówienie uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających ,  o których mowa

w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Prawo zamówień publicznych.

 

5         Oferty częściowe :

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

6        Oferty wariantowe :

Zamawiający nie dopuszcza składania przez Wykonawców ofert wariantowych.

 

7        Termin wykonania zamówienia

Zamówienie zostanie zrealizowane od  19 . 10.2006 r.  do 30. 11. 2006r.

 

 

 

 

 

 

8        Opis warunków udziału w postępowaniu:

8.1  W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy , którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj :

1)      Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)      Posiadają niezbędną wiedzę  i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3)      Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4)      Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia  2004 roku – Prawo zamówień publicznych.

8.2  Sposób dokonania oceny spełniania wymaganych warunków :

1)      Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie kierował się regułą : „ spełnia albo nie spełnia”,

2)      Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania ; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą .

 

9        Oświadczenia i dokumenty , jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu:

9.1

1)      Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Załącznik nr 2 do siwz),

2)      Formularz cenowy ( Załącznik nr 1 do siwz).

 

10    Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów , wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:

10.1                     Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się , z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie , z zachowaniem formy pisemnej.   

Zamawiający informuje ,że wszelkie oświadczenia , wnioski , zawiadomienia oraz informacje składane zarówno przez Zamawiającego , jak i Wykonawców przekazywane są pisemnie , faksem lub drogą elektroniczną , każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

Oświadczenia , wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą teleksu , telefaksu uważa się za złożone w terminie , jeżeli ich treść dotarła do adresata                            (  Zamawiającego lub Wykonawcy ) przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.

 

10.2                     Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień , chyba, że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.

10.3                     Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami :  

 

-         Dyrektor szkoły Magdalena Gawrońska , tel. ( 024 ) 282 1717

Porozumiewanie się Wykonawcy z uprawnioną osobą odbywać się może tylko                            w godzinach od 7/ 30 do 15 / 00 w dni powszednie od poniedziałku do piątku w siedzibie Szkoły Podstawowej w Pniewie.

 

11    Termin związania ofertą :

 

11.1                     Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.

11.2                     Bieg terminu związania rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.

11.3                     W uzasadnionych przypadkach na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawców                         o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu na oznaczony okres , nie dłuższy jednak niż 60 dni.

 

12    Opis sposobu przygotowania oferty:

12.1.

1.      Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

2.      Ofertę składa się , pod rygorem nieważności , w formie pisemnej , zgodnie ze wzorem formularza cenowego stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej.

3.      Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji.

4.      Oferta i wszystkie załączniki muszą być sporządzone w języku polskim i napisane na komputerze , maszynie do pisania lub ręcznie pismem wyraźnym , długopisem lub nieścieralnym atramentem.

5.      Wykonawca składający dokumenty w innym języku niż polski zobowiązany jest do złożenia ich wraz z tłumaczeniem  na język polski przez tłumacza przysięgłego.

6.      Wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami muszą być kolejno ponumerowane oraz spięte w sposób zapobiegający zdekompletowaniu i podpisane przez Wykonawcę.

7.      Upoważnienie ( pełnomocnictwo ) do podpisania oferty musi być dołączone do oferty , o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie ( pełnomocnictwo ) musi być przedstawione w formie oryginału.

8.      Wszelkie poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy.

9.      kopie wszystkich dokumentów dołączonych do oferty muszą być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę .

 

12.2 Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie , zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert oraz powinna być opatrzona nazwą i adresem Wykonawcy wraz                           z numerami telefonów. Koperta powinna być opisana nazwą przedmiotu postępowania              o udzielenie zamówienia według podanego niżej wzoru :

 

Wzór koperty:                 „ ZAMAWIAJĄCY  GMINA  BEDLNO                       

                                          OFERTA NA POLBRUK”

 

12.3 Wykonawca może , przed upływem terminu do składania ofert , wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę.

Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty musi zostać złożone                               w sposób i formie przewidzianej dla oferty , z tym , że opakowanie będzie dodatkowo oznaczone „ZMIANA” lub „WYCOFANIE” . Do „zmiany” lub „wycofania” oferty konieczne jest załączenie dokumentu stwierdzającego , że osoba podpisująca zmianę lub wycofanie jest uprawniona do reprezentowania Wykonawcy.

12.4 Wszelkie koperty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.

12.5 Zamawiający nie przewiduje zwrotów kosztów udziału w postępowaniu.

12.6 Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

12.7 Zgodnie z przepisem art. 89 ustawy – Prawo zamówień publicznych Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli :

1)      jest niezgodna z ustawą,

2)      jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia ;

3)      jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów                  o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

4)      zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

5)      została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu                 o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert,

6)      zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny , których nie można poprawić na podstawie art.88 ustawy – Prawo zamówień publicznych , lub błędy w obliczeniu ceny.

7)      Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny.

8)      Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

 

13    Miejsce i termin składania i otwarcia ofert :

13.1                      Oferty należy złożyć. w Szkole Podstawowej   w Pniewie .

 Adres : Pniewo 22 , 99 – 311 Bedlno gabinet dyrektora szkoły w terminie                               do 10.10 . 2006 r. do godziny  10.00

13.2                      Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - Sala konferencyjna Urzędu Gminy Bedlno, 99 – 311 Bedlno , w  dniu 10. 10 . 2006 roku o godzinie 10.30

13.3                     Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

13.4                      

1)      Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę , jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

2)      Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po odczytaniu w / w informacji

3)      Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy ( firmy) oraz adresy . Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny , terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach.

4)      Informacje , o których mowa powyżej , Zamawiający przekazuje niezwłocznie Wykonawcom, którzy nie byli przy otwarciu ofert, na ich wniosek.

 

14. Opis kryteriów , którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert:

 

14.1 Kryteriami oceny ofert ze wskazaniem procentowego znaczenia tych kryteriów są ;

 

Nazwa kryterium

Waga

Cena

100 %

14.2 Zamawiający przy obliczaniu tego kryterium będzie brał pod uwagę całkowitą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Oferta z ceną najniższą otrzyma 100 pkt przemnożonych przez wagę kryterium i zostanie przyjęta jako podstawa do badania pozostałych ofert. Punktacja za ceny kolejnych ofert odbędzie się wg. Wzoru:

                                      Najniższa cena oferty

kryterium cena = ----------------------------------------------- x 100 pkt x 100 %

                                        Cena  badanej oferty 

 

14.3 ocena końcowa oferty jest to suma punktów otrzymanych od poszczególnych członków komisji przetargowej za w/ w kryterium.

14.4 Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans  ( maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium ) zostanie uznana za najkorzystniejszą , pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uznanych punktów . Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy , który uzyska najwyższą ilość punktów.

 

15. Informacje o formalnościach , jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty          w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego .

15.1 Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty , Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o :

1)      Wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę ( firmę ) i adres Wykonawcy , którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru.

2)      Wykonawcach , których oferty zostały odrzucone , podając uzasadnienie faktyczne                      i prawne.

3)      Wykonawcach , którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia

 

15.2 Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający umieści informacje,                o których mowa w pkt. 15.1 , również na stronie internetowej – http:// ugbedlno.bip.org.pl oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie – na tablicy na korytarzu dolnym .

 

15.3 Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty , nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.

Zamawiający powiadomi listem ze zwrotnym potwierdzeniem  odbioru Wykonawcę                      o przyznaniu mu zamówienia. W powiadomieniu zostanie podany termin i miejsce zawarcia umowy.

15.4 Jeżeli Wykonawca , którego oferta została wybrana , uchyla się od zawarcia umowy                  w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert , bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba , że zachodzą przesłanki o których mowa w art. 93 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

16. Istotne dla stron postanowienia , które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy albo wzór umowy.

16.1 Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do siwz.

 

17. Pouczenie o środkach  ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzieleni zamówienia:

 

17.1 Środki ochrony prawnej unormowane w art. 179 – 183 ustawy – Prawo zamówień publicznych przysługują wykonawcom , a także innym osobom , jeżeli ich interes prawny               w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy , a przed upływem terminu do składania ofert ,                             w przypadku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy , środki ochrony prawnej przysługują również organizacjom zrzeszającym Wykonawców wpisanych na prowadzoną przez Prezesa Urzędu , listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej ( art. 179 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych) . Środek ochrony prawnej określony w dziale VI rozdział 4 Prawo zamówień publicznych przysługuje również Zamawiającemu.

 

18. Postanowienia końcowe

18. 1 W sprawach nie uregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisy Kodeksu Cywilnego.

18.2 Integralną częścią niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia są :

 

1)      Załącznik Nr 1 – formularz cenowy,

2)      Załącznik Nr 2 – oświadczenie Wykonawcy zg. z art.22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1i 2

3)      Załącznik Nr 3 – wzór umowy.

 

 

Bedlno dnia 4.10. 2006 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1

do siwz

 

 

FORMULARZ     CENOWY

 

 

 

 

 

 


pieczęć adresowa Wykonawcy

 

Nawiązując do ogłoszonego zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego polbruku –kostki w kolorze grafitu o grubości 8 cm do wyłożenia parkingu przy Szkole Podstawowej   w Pniewie .

 

1)      Oferujemy wykonanie dostawy za cenę netto : .......................................................... słownie ...................................................................

      brutto ..........................................

      słownie ..................................................................

2) oświadczamy, że zapoznaliśmy się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia    ( w tym ze wzorem umowy ) i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w niej zawarte

3 ) dostawy objętej zamówieniem zamierzamy dokonywać sami , ( wspólnie                                z ....................................................................... * )

4 ) oświadczamy , że zawarty w SIWZ projekt umowy został przez nas zaakceptowany             i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach , miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego .

5 ) warunki płatności 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.

6 ) oświadczamy, że niniejsza oferta oraz wszystkie załączniki do niej są jawne i nie zawierają informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów             o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępnione pozostałym uczestnikom postępowania.

7 ) oświadczamy ,że do reprezentowania Wykonawcy upoważniony jest .............................................................................................

9        ) załącznik do niniejszej oferty to :

1.      ...........................................................................

2.      ...........................................................................

3.      ...............................................................................

4.      ..............................................................................

 

                    ...............................................................................

( podpis osoby uprawnionej do składania

 oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy)

 

 

 ................................... dnia ..............................................

* - niepotrzebne skreślić

 

Załącznik nr 2

do siwz

 

 

 

.......................................................

 ( pieczęć firmowa Wykonawcy )

 

 

OŚWIADCZENIE

 

o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

 

 

 Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę „polbruku  w kolorze grafitu o grubości              8 cm do wyłożenia parkingu przed Szkołą Podstawową w Pniewie”

 

Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych

( Dz. U Nr 19 , poz. 177 ze zm. ) tj:

 

 

1)      posiadam uprawnienia do wykonywania określonej czynności lub działalności będącej przedmiotem zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2)      posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3)      znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4)      nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

 

 

 

 

 

..........................................................................................

podpis osoby uprawnionej lub osób uprawnionych

do reprezentowania Wykonawcy w dokumentach

rejestrowych lub we właściwym upoważnieniu

 

 

 

Data .....................................................................

 

 

 

 

Załącznik  nr 3

do siwz

 

 

UMOWA Nr .................................

 

Zawarta w dniu ......................................  w Urzędzie Gminy  Bedlno

 

pomiędzy Gminą Bedlno zwaną Zamawiającym

 

reprezentowaną przez Wójta Gminy Bedlno – mgr inż. Krzysztofa Kołacha,

 

a......................................................................................................................

 

z siedzibą w ..................................................... NIP ...............................................

 

 

zwanym dalej Wykonawcą reprezentowaną przez ................................................

 

 

Zgodnie  z rozstrzygniętym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 39 ustawy z dnia 29. 01. 2004 roku Prawo zamówień publicznych – przetarg nieograniczony.

 

strony zawierają umowę o następującej treści :

 

1.     Zleceniodawca zleca Wykonawcy realizację zadania – dostawę polbruku w kolorze grafitu o grubości 8 cm  z przeznaczeniem na wykonanie parkingu przy Szkole Podstawowej w Pniewie.

 

2.     Za realizację wyżej wymienionego zadania strony ustalają odpłatność               w wysokości .........................za 1 m² / netto /plus ................... VAT

 

3.     Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego dostarczenia do Szkoły Podstawowej w Pniewie polbruku.

 

4.     Termin realizacji zadania, o którym mowa w ust. 1 , ustala się : od dnia 19. 10 . 2006 roku do dnia 30. 11. 2006 r.

 

5.  "Zamawiający" jest zobowiązany do przestrzegania tajemnicy handlowej,       a w szczególności do nie ujawniania firmom konkurencyjnym informacji na temat polityki cenowej, których ujawnienie mogłoby wpłynąć na szkodę lub utratę zysków "Wykonawcy".

 

6.  Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod     rygorem nieważności.

 

7.  W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, a zwłaszcza przepisy regulujące wzajemne

    zobowiązania i skutki nie wykonania zobowiązań.

 

8. Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzch, 1 egz dla    "Wykonawcy", 2 egz dla "Zamawiającego".

 

 

 

Zamawiający                              Wykonawca

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jankowska Dorota
  • Data udostępnienia w BIP: 2006-10-04 15:37:24
  • Informacja zaktualizowana przez: Jankowska Dorota
  • Data ostatniej aktualizacji: 2006-10-04 15:37:24
  • Liczba odsłon: 294
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3475598]

przewiń do góry